The world is a playground and life is pushing the swing..

mandag den 25. april 2011

What?

Okay okay, jeg har ikke været på bloggen i over en uge! Jeg vil ikke sige undskyld, for jeg synes ikke, jeg bør undskylde. Jeg har nydt ferien og haft det skønt - og jeg er sikker på, at I vil være glade på mine vegne.

Her i ferien har jeg været i biografen og se Limitless - fed film! Jeg kunne rigtig godt lide den, selvom der dog er et par smuthuller i logikken. Bradley Cooper er jo også for lækker og charmerende. I skulle tage at se den, hvis I ikke allerede har set den.

Solen er skøn, og jeg har fået dejlig meget farve. Jeg er en af de mennesker, der bliver hurtigt brun. Snyd? Næ, for det er da også en kunst at kunne være hvid men smuk. Tag for eksempel Bree fra Desperate Housewives. Hun er mælkehvid året rundt, men hun ser da stadig godt ud, ikke? Det handler bare om, ikke at blive "gennemsigtig", for så ser man syg ud. Så hey, mit budskab i dag er: vær stolt af den du er, lige meget hvem du er!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar