The world is a playground and life is pushing the swing..

lørdag den 12. marts 2011

En fredag aften

Det er fredag aften, og jeg keder mig. Jeg overvejer lidt at sætte en film på, men jeg er sikker på, at jeg vil falde i søvn halvvejs inde i filmen. Måske skulle man bare sætte FRIENDS i DVD'en?
Jeg kunne jo selvfølgelig skrive den jobansøgning der ligger og venter. Hmmm...

Jeg er faktisk lidt ked af det. Grunden til, jeg er ked af det, er min mor. Hun er ikke helt enig i mit valg af gymnasie. I starten, da hun var uenig, tænkte jeg bare, at det sikkert ville gå over. Min far er meget begejstret for mit valgt, og jeg tænkte, at han måske kunne få hende med på beatet, men nej. Jeg synes faktisk, det er rigtig irriterende, at hun ikke bakker mig op. Jeg vil virkelig virkelig VIRKELIG gerne ind på det gymnasium!
Da hun skulle skrive under på min ansøgning, begyndte hun næsten at tude. Jeg kunne se det på hende. Og så blev jeg selvfølgelig også ked af det indeni, for jeg ville jo også gerne have, at hun havde det godt. Nogle gange tænker jeg på, om det måske er lidt for egoistisk at tage på det gymnasie, når hun nu er så meget imod. Men samtidig tænker jeg på, at jeg hele mit liv har gjort alt for, at andre skulle have det godt, og at jeg tit har sat andres behov før mine egne, og derfor er det nu tid til, at jeg tænker på, hvad der er bedst for mig. Det er det her jeg vil. Det her gymnasie.

Nu tror jeg, at jeg vil gå ind til min mor og fortælle hende, at jeg er ked af, at hun ikke bakker mig op om det, og at det er det jeg gerne vil. Bagefter sætter jeg FRIENDS i DVD'en.

Kan I allesammen have en rigtig god aften! :)

1 kommentar:

  1. FRIENDS er også altid godt. Man kan se det altid - om og om igen!

    SvarSlet