The world is a playground and life is pushing the swing..

torsdag den 3. februar 2011

Who am I?!

Hej alle sammen :)

Jeg er helt ny her på Blogger, og jeg er endnu ikke så god til det!
- jeg kan fx slet ikke holde ud at se på denne her skrifttype, men kan ikke helt finde ud af at ændre den, så i må lige bære over med mig.

Who am i?!
Virkelig godt spørgsmål!
Jeg vil bare lige starte med at fortælle lidt om mig selv og om formålet  med denne hersens blog.

Jeg ønsker ikke at udgive alle mulige oplysninger om mig selv, så derfor har jeg valgt at kalde mig for "Vanilla". Jeg er 15 år gammel og går i 9. klasse. Jeg er rigtig glad for at rejse - det er nok et resultat af, at jeg som lille er blevet hævet rundt i al verdens lande af mine forældre, hvilket jeg kun kan takke dem for!
Jeg er rigtig glad for at snakke engelsk, så hvis der en gang imellem kommer en engelsk sætning ind, så skal I ikke blive forskrækkede. :)
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg ellers skal fortælle. Jeg skal nok komme med mere info senere, men lige nu må I nøjes med det her.

At rejse er at leve

Ingen kommentarer:

Send en kommentar