The world is a playground and life is pushing the swing..

fredag den 1. april 2011

Dobbeltgænger

Tror I på dobbeltgængere? Tror I på, at der er en person derude, der ligner mig på en prik, og som laver nogenlunde det samme som mig i hverdagen eller lige nu? Og en som ligner jer på en prik? Og i så fald betyder "ligner" så udseende eller personlighed.




Da jeg var mindre troede jeg på dobbeltgængere. Det gør jeg ikke længere. Men jeg tænker alligevel på det en gang i mellem.
Hvis der nu fandtes dobbeltgængere til alle her på jorden, så ville det jo betyde, at der var et lige antal mennesker på jorden. Hvis der skal være et lige antal mennesker på jorden, og hvis der skal være dobbeltgængere, så hvis den ene person dør, dør den anden også, for ellers har personen ikke nogen dobbeltgænger og der vil være et ulige antal personer på jorden. De vil også sige, at når en person bliver født, bliver der født en person næsten magen til et andet sted på jorden. Freaket ikke? Og hvis der findes dobbeltgængere, findes der så også modsætninger? Hvis der gør, så er de jo også afhængige af hinanden, så når en dør, dør der også tre andre - nemlig dobbeltgængeren, modsætningen og modsætningens dobbeltgænger. I dette tilfælde er modsætningens dobbeltgængers modsætning dobbeltgængeren. Kan I følge med?Wow, jeg føler mig lidt langt ude nu. Jeg tror ikke på noget af alt det her ævl, jeg lige fyrede af.
Men tror I på dobbeltgængere og/eller modsætninger? Troede I på dobbeltgængere eller modsætninger før I læste alt det her pladder?
Uuuh, jeg er vist i mit mærkelige jeg-tænker-som-en-sindsyg-og-kommer-højst-sandsynligt-ikke-frem-til-noget-konstruktivt-hjørne i dag! :D

2 kommentarer:

  1. Jeg tror hverken på dobbeltgængere eller modsætninger. Det er alt for underligt og freaket. Det er helt vildt urealistisk, så det kan der bare ikke være. Jeg tror på, at der er nogle folk, der er som tvillinger, selvom de ikke er det biologisk, men mere kan jeg så heller ikke klare. Og så tror jeg på, at nogle folk kan være næsten ens og vidt forskellige.
    Thumbs up for emnet! :D

    SvarSlet
  2. Super! Du er på min side. :) <3

    SvarSlet