The world is a playground and life is pushing the swing..

onsdag den 30. marts 2011

Please

Kender I de der mennesker, der gør alt for at please alle? For at alle skal kunne lide ham/hende?

Der er en af mine veninder, der er sådan. Hun er en rigtig god veninde - det er slet ikke det - men nogle gange, når man tænker over, hvem hun rent faktisk er, kan man blive rigtig irriteret på hende.
Hun vil altid gerne have, at alle har det godt med hende - at alle kan lide hende. Sådan var jeg faktisk også selv engang. Indrømmet. Jeg er gør det til dels stadig, det der med at please folk, men slet ikke i samme omfang. Engang ønskede jeg bare, at alle kunne lide mig. Derfor prøvede jeg at indrette mig efter dem, men så snart jeg begyndte at få det rigtig godt sammen med personen, sneg der mere og mere af mig ind over. Til sidst indså jeg, at det, jeg havde gang i, var komplet åndssvagt. Hvorfor skulle jeg dog lave en falsk mig? Så begyndte jeg at sortere i mine venner. Jeg valgte, hvem jeg rent faktisk godt kunne lide at være sammen med, og jeg fandt ud af, hvem, der rent faktisk også gad at være sammen med mig. Det er skønt. Så nu er jeg mig, og jeg har de venner, der finder sig i mig. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar