The world is a playground and life is pushing the swing..

torsdag den 31. marts 2011

Tuesday the 31th of March

Åh Gud, hvor er jeg bare træt. Jeg aner ikke hvad jeg skal skrive om. Hvorfor så skrive noget overhoved? Ja, hvorfor?
Måske skulle jeg bare give jer en lille status over mit liv. Ja, det gør jeg.

Here goes:
Jeg har det helt fint for tiden - ikke sådan overdrevet godt, men heller ikke dårligt. Jeg har lige fået et job. Kan I huske den jobansøgning, jeg fortalte om? Jeg var til jobsamtale i tirsdags, og jeg fik jobbet, som I nok allerede har forstået. Nå, men det var da i hvert fald en god ting. :)
I skolen er vi så småt begyndt at lave "Blå Bog". Eller .. dvs. at vi har aftalt, at vi skal lave en "Blå Bog".
Jeg går rundt og er lidt nervøs for tiden. Jeg er nervøs for, at jeg ikke skal komme ind på gymnasiet. Åndssvagt. Ja ja, jeg ved det godt. Med mit gennemsnit skal jeg nok komme ind. 10,8. Men alligevel er jeg nervøs. Mest fordi der er rift om pladserne, og jeg bor relativt langt væk for gymnasiet, så det ville være oplagt at sortere mig ud. Jeg ville bare blive så utrolig ked af det, hvis jeg blev nødt til at tage på det gymnasie, som er min andenprioritet.

How are you lovely people doing? Let me here from you! :D

1 kommentar:

  1. Der er ingen grund til bekymring! Sådan sorterer de ikke, jeg bor selv langt væk fra det gymnasie jeg har ansøgt på, men har også et rimelig højt gennemsnit, og selvom jeg ikke for meget ud af vores uddannelsesvejleder, så har jeg da forstået, at dem med høje gennemsnit et sikret :-) Så bare rolig!
    I øvrigt tillykke med jobbet, det er altid dejligt at tjene sine egne penge! :)

    Jeg er blevet fast læser, og jeg ville blive glad hvis du tog et kig forbi min :-)

    xx Katrine Anna

    http://rasberryrecord.blogspot.com/

    (Du skal ikke blive forvirret over at navn og link ikke hedder det samme, jeg forsøger noget nyt ;-))

    SvarSlet