The world is a playground and life is pushing the swing..

lørdag den 19. februar 2011

Hotte tjenere og lækkert hår

Hej igen!

Det er nu ved at være en uges tid siden jeg har blogget. Men bare tag det roligt, jeg er ikke død, men tværtimod spræl levende. Jeg har været på skiferie. Hm, skønno!

Hotte tjenere
På skiferien på min familie og jeg på et af DANSKI´s hoteller, så der var selvfølgelig danske værter, tjenere og andre medarbejdere. Alle dem der arbejdede der - undtagen værterne - var mellem 20 og 30 år, så der var nok at kigge på... ;)
Der var en tjener, som i den grad tiltalte mig. Det var lidt mærkeligt, men der var bare et eller andet over ham. Måske udsendte han nogle attraktive vibrationer, eller også var det det glimt, han havde i øjet. Vent, det var nok en kombination. Han havde noget mærkeligt, men lækkert, hår. (Her kommer det lækre hår, men vent, det kommer igen senere.) Hans hår var lyst og halvlangt. En dag havde han redt det tilbage, så han lignede en rigtig rigmands smart-ass, men wow, hvor det klædte ham. Han havde også en rigtig fed attitude. Hele tiden var han lidt smart-ass, men samtidig var han enormt venlig og imødekommende. Han var altid smilende og klar til at hjælpe en, hvis man havde spørgsmål. Han var mellemhøj og slank - men ikke sådan mærkelig slank så han lignede en tændstik - han var "trænet slank". :)
Det er nok lidt svært for jer at få et billede af ham inde i hovedet, men han var altså charmerene og tiltrækkende.
Nå, nok om hotte tjenere.

Lækkert hår
Jeg har jo allerede fortalt om tjenerens lækre hår, så nu er det tid til at tale om noget andet lækkert hår - nemlig mit! Gennem hele ferien har jeg gået rundt uden make-up eller noget. Jeg har slet ikke gjort noget ud af mig selv. Men hele ugen har mit hår bare set drøngodt ud! Jeg ved ikke hvad der er sket for mit hår, men af en eller anden grund, gjorde det ligesom jeg ønskede. Awesome.
Jeg har lyst, nordisk hår, der går ca 15 - 20 cm ned under skuldrene. Når det er fugtigt i vejret, krøller mit hår naturligt - og det er de der rigtig flotte krøller, som nogle mennesker betaler kassen, for at få lavet. Men de krøller, holder normalt ikke så længe. Efter jeg har været i bad, krøller mit hår enormt flot, men i løbet af nogle få timer, retter de sig ligesom lidt ud, og bliver til sådan nogle lange, lidt mærkelige krøller - dog stadig flotte, men ikke ligeså flotte som lige efter badet.
Hele ugen har mit hår været fyldigt og superflot krøllet! Jeg takker virkelig mit hår for, at jeg - på trods af en make-up fri uge - har kunne gå rundt uden at ligne en komplet idiot. TAK!

Nå, jeg plaprer jo løs. Jeg smutter under dynen nu, for jeg er godt nok træt. Vi kom hjem fra ferie for et par timer siden, og 18 timer i bil er ikke verdens fedeste ting. Godnat! Enjoy! 

Btw, der kommer flere historier fra ferien senere. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar