The world is a playground and life is pushing the swing..

søndag den 6. februar 2011

At være ren

Nu ligger jeg her i min seng påklædt i form af en badekåbe og et håndklæde på hovedet. Jeg har lige været i det skønneste bad! Nøj hvor var det lækkert! Spændende at vide ikke?!
Ej, any way, jeg er lykkelig. Jeg har haft endnu en super hyggelig weekend med min veninde. Savner hende nærmest allerede, selvom det kun er 50 minutter siden hun forlod huset...
Jeg skal på skiferie i uge 7, og det glæder jeg mig rigtig meget til. Jeg er ret god til at stå på ski - jeg har trods alt også stået nærmest siden jeg kunne gå. :)

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive. Hm....

Jeg tror jeg vil tage nattøj på, ligge mig under dynen, og sætte FRIENDS i DVD'en!

Have fun everybody! Enjoy yourselves!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar