The world is a playground and life is pushing the swing..

fredag den 11. februar 2011

Alle For Én


I går var jeg i biffen og se Alle For Én til DK´s præmiere. Det var en hyle morsom film, og jeg grinede min røv i laser!
Da politibetjenten fandt ud af, at han havde den kuglepen, som Mick Øgendahl havde haft oppe i røven, i munden, grinede hele biografen inkl. mig, men jeg kunne bare ikke stoppe med at grine! Jeg var nærmest ved at kaste op, så meget grinede jeg. :)
I kan se traileren her:
http://www.youtube.com/watch?v=ZU8xZB01J08

- og hvis I synes traileren er sjov, så glæd jer til filmen. Filmen er nok bedst til Mick Øgendahl-lovers!

Skiferie
I dag skal jeg pakke til skiferien. Vi kører en gang i nat, og så har vi 14 timers kørsel foran os, da vi skal til Østrig. Jeg ved godt, at det måske er lidt sent at pakke, men so what! Jeg glæder mig helt vildt, til at komme ud på pisterne igen. Det bliver bare så skønt at kunne løbe ned af bjerget så let og elegant. Og forresten, jeg står på ski "French style", dvs. at jeg står med skiene meget samlet og at jeg tager små lette, bløde sving på vej ned af pisten. Det er Østrigerne ikke særligt glade for, så de bliver nok lidt skuffede når de ser mit skiløb, men de franskmænd ,der måtte være på pisterne, skal nok blive glade. :)

Skal I på ski?! I så fald, GOD TUR!

2 kommentarer:

  1. TAAAAAAAK!
    Jeg skal også på skiferie i år - jeg glæder mig helt vildt. Også selvom jeg ikke er særlig god til at stå på ski. Det er 'kun' andet år, jeg står på ski, så det forklarer det. Men det er sjovt, og jeg elsker det. Så fuck det om jeg er god til det! :D

    SvarSlet
  2. Det lyder sørme dejligt! :) Så håber jeg du får en god ferie. Og med den indstilling og den lyst skal du nok blive god til at stå på ski om nogle år. Men husk: det kræver tålmodighed, for det tager mange år at blive sådan rigtig god. Good luck!

    SvarSlet